פעולת ההסחה נכשלה: פיגוע משולב בצומת בית ענון

    קובי פינקלר No Comments on פעולת ההסחה נכשלה: פיגוע משולב בצומת בית ענון

    צומת בית עינון: שני מחבלים הפתיעו את לוחמי צה"ל שאבטחו את הצומת, אחד פתח בירי והשני ניסה לדקור לוחם, אין נפגעים לכוחותינו ב"ה. במקביל – ניסיון פיגוע ירי לפני זמן קצר גם על מוצב סאלם מצפון לג׳נין. אין נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר ניסיון פיגוע ירי על רכב צבאי סמוך לכפר בית סירא במערב בנימין. סה״כ שלושה פיגועי ירי, בחסדי שמיים ללא נפגעים תוך שעות ספורות ביו״ש

    צילום: ללא קרדיט
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע משולב הבוקר בצומת בית עינון, צפונית לחברון: בעוד מחבל אחד רץ עם סכין לפגוע ולהסיח את דעת הלוחמים, מחבל שני תופס מחסה ומבצע ירי מנשק קרלו על החיילים ועל חברו, בחסדי שמים החיילים מצליחים לחסל את שני המחבלים ללא פגע.

    מהצלה יו"ש ללא גבולות נמסר: "סיכום פיגוע משולב – שני מחבלים ניסיון פיגוע דקירה וירי – שני המחבלים חוסלו, אין נפגעים".

    דובר צה"ל מעדכן: "בהמשך לדיווח הראשוני, שני מחבלים הגיעו לצומת בית ענון שבחטיבת יהודה לפני זמן קצר, אחד המחבלים ניסה לדקור חיילי צה"ל שהיו במקום, הכוחות הגיבו בירי ונטרלו אותו. במקביל, המחבל הנוסף פתח בירי לעבר הלוחמים שהגיבו בירי ונטרלו גם אותו. אין נפגעים לכוחותינו. כוחות צה"ל פרוסים במרחב".

    ובמקביל לאירוע בחברון – ניסיון פיגוע ירי לפני זמן קצר גם על מוצב סאלם מצפון לג׳נין. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

    מוקדם יותר הלילה היה גם ניסיון פיגוע ירי על רכב צבאי סמוך לכפר בית סירא במערב בנימין. לא היו נפגעים אך זוהו 2 פגיעות ברכב. סה״כ 3 פיגועי ירי, בחסדי שמיים ללא נפגעים תוך שעות ספורות ביו״ש.

    האזינו לסקירת המצב הביטחוני ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם:



    0 תגובות